Συνήθως οφείλεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Α. Καθυστερημένη πληρωμή του προηγούμενου λογαριασμού. Όταν η πληρωμή του λογαριασμού γίνεται μετά την ημερομηνία λήξης, το ποσό μεταφέρεται στον επόμενο λογαριασμό. Όταν όμως πληρωθεί στο ταμείο ή στο e-bill θα εμφανίζεται το σωστό ποσό οφειλής.
- Β. Αφανής διαρροή
Ελέγχετε συχνά το υδρόμετρό σας παρακολουθώντας τους δείκτες με κλειστές τις βρύσες για 2-3 λεπτά. Εάν ο υδρομετρητής σας καταγράφει, υπάρχει βλάβη στο εσωτερικό δίκτυο της οικοδομής σας. Ειδοποιήστε αμέσως υδραυλικό.Διορθώστε κάθε εσωτερική “μικροδιαρροή” (καζανάκι τουαλέτας, στάξιμο βρύσης, κ.λπ.) γιατί η απώλεια νερού είναι μεγάλη και θα έχει σαν συνέπεια το “φουσκωμένο” λογαριασμό. - Γ. Υπερβολική κατανάλωση
Δείτε Εξοικονόμηση νερού, κάνοντας κλικ εδώ.